Wydarzenia

Wydarzenia, życie szkoły...

Sukces w Olimpiadzie Wiedzy o Żywieniu i Żywności

Data: 16.11.2017

Miło nam poinformować, że do eliminacji okręgowych Olimpiady o Żywieniu i Żywności zakwalifikowali się Łukasz Wyjadłowski z klasy III g i Daniel Szpyt z klasy II f.

Nauczycielami uczniów są pan Wiesław Mazurkiewicz i pani Bożena Gajda.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

Wybory do samorządu szkolnego

Data: 08.11.2017

W dniu 07 listopada 2017 r. ruszyła kampania wyborcza kandydatów do SAMORZĄDU SZKOLNEGO:

Oto lista kandydatów:

Wybory już 13.11.2017 r.

ROCZNICA ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI

Data: 08.11.2017

Informujemy, że w piątek 10 listopada o godz. 11.00 na hali gimnastycznej odbędzie się uroczysty apel, który przygotowują uczniowie klasy 2a i uczniowie Państwowej Szkoły Muzycznej w Stalowej Woli pod opieką E. Drobny.
Czas trwania: ok.1 godziny

W tym roku po raz pierwszy uroczystość z okazji rocznicy odzyskania niepodległości odbędzie się na hali sportowej. Ze względu m.in. na koncert przygotowany przez uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej w Stalowej Woli chcemy, aby uczestnicy mieli miejsca siedzące. Zwracamy się z prośbą o pomoc w zorganizowaniu sprawnego zajmowania miejsc przez uczniów w wyznaczonych miejscach.
Szczególną prośbę kierujemy uczniów klas drugich. Prosimy przewodniczących klas o dopilnowanie sprawnego ułożenia krzeseł, które przyniosą ze sobą uczniowie.

Prosimy o rozpoczęcie znoszenia krzeseł na halę sportową na 4 godzinie lekcyjnej ok. godz. 10.20.

Przed uroczystością i po uroczystości lekcje odbywają się wg podziału godzin.

Wycieczka do Irlandii

Data: 07.11.2017

scr

W dniach 17-21 października 2017 roku odbyła się wycieczka do Irlandii. Wylecieliśmy o 22 z Rzeszowa i przybyliśmy do hostelu bardzo późno, by rano zacząć zwiedzanie. Pierwszego dnia odwiedziliśmy między innymi GPO (budynek Poczty Głównej), National Leprechaun Museum i Muzeum Dublina. Przemieszczaliśmy się wyłącznie pieszo i podczas tego długiego spaceru zdołaliśmy zobaczyć wiele rzeczy. Następnego dnia wybraliśmy się na całodzienną wycieczkę do Irlandii Północnej. Mieliśmy okazję zobaczyć słynną Groblę Olbrzyma, a także odwiedzić podzielone na katolików i protestantów miasto Derry. Dzień trzeci zaczęliśmy od spacerów po przepięknych ogrodach zamkowych w Malahide, zwiedziliśmy również sam zamek. Przeszliśmy się też bardzo długo wzdłuż wybrzeża, ale czarujący morski krajobraz z pewnością wynagrodził zmęczenie wszystkim uczestnikom wycieczki. W sobotę, czyli w dzień powrotu zdążyliśmy jeszcze zwiedzić dwa muzea - Natural History Museum i Muzeum Archeologiczne. Widzieliśmy tez wystawę o pisarzu Wiliamie Butler Yeats oraz czytelnię Biblioteki Narodowej Irlandii. Do Polski przylecieliśmy w godzinach wieczornych, zmęczeni, ale niezwykle zadowoleni z nowych doświadczeń i poznanych miejsc.

Dzień Wszystkich Świętych

Data: 27.10.2017

Zbliża się dzień 1 listopada, Dzień Wszystkich Świętych, dzień pamięci o tych, których nie ma już wśród nas.

Dla tych wszystkich, którzy chcieliby uczcić pamięć zmarłych pracowników i nauczycieli naszej szkoły zamieszczamy PLAN CMENTARZA z zaznaczoną lokalizacją ich grobów oraz informację dotyczącą miejsca pochówku.

ŚWIĘTO SZKOŁY

Data: 12.10.2017

W dniu 13 października 2017 r. o godz. 11.00 na hali gimnastycznej odbędzie się uroczystość z okazji rocznicy utworzenia Komisji Edukacji Narodowej - PATRONA NASZEJ SZKOŁY.

Przed uroczystością i po uroczystości lekcje odbywają się wg podziału godzin.

Przypominamy, że zgodnie ze Statutem Szkoły „Na uroczystościach i imprezach szkolnych oraz pozaszkolnych, organizowanych przez szkołę, obowiązuje "odświętny strój”.

Spotkanie z rodzicami uczniów klas maturalnych

Data: 27.09.2017

W PIĄTEK 29.09.2017 r. o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie rodziców uczniów wszystkich klas maturalnych z wychowawcami klas.

Ze względu ograniczoną ilość miejsc parkingowych szkoły prosimy rodziców o parkowanie za budynkiem szkoły przy blokach na ulicy Staszica.

ZAPRASZAMY

Spotkanie z rodzicami uczniów klas pierwszych

Data: 14.09.2017

W PIĄTEK 15.09.2017 r. o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie rodziców uczniów wszystkich klas pierwszych z wychowawcami klas. Spotkanie rozpocznie się na sali gimnastycznej żeńskiej (wejście od strony parkingu)

ZAPRASZAMY

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/18

Data: 21.08.2017

Serdecznie zapraszamy uczniów na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego, które odbędzie się w poniedziałek 04 września o godz. 10.30 na hali gimnastycznej.

Msza święta z okazji rozpoczęcia nauki odbędzie się w Bazylice Mniejszej p.w. Matki Bożej Królowej Polski w Stalowej Woli o godz. 9.00.

Zakończenie roku szkonego 2016/17

Data: 21.06.2017

W piątek 23 czerwca o godz. 10.30 w hali gimnastycznej odbędzie się uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/17.

Przed uroczystościami w szkole odbędzie się Msza Św. w Bazylice Mniejszej p.w. Matki Bożej Królowej Polski w Stalowej Woli. o godz. 9.00.

Po spotkaniu na hali gimnastycznej odbędzie się spotkanie
z wychowawcami w salach lekcyjnych.Wykaz sal TUTAJ